»Če so volivci določene stvari pozabili, ker je vojna v Ukrajini razumljivo spremenila našo pozornost, jih ne smemo mediji. Zato je treba v kampanji odpirati vsa relevantna vprašanja.«
»Kampanja se izteka. Bila je precej medla, obarvana predvsem z brexitom in migracijami, prozornimi poskusi zajahati val strahu in pridobiti kak poceni odstotek. V kampanjah se pomembni pojavi skušajo v medijih predstaviti črno-belo. Ni važna rešitev, šteje, ali si 'za' ali si 'proti'.«
»Dosegli smo odličen rezultat, veliko boljšega, kot so kazale ankete! V enem mesecu osveščanja smo v obeh primerih prepričali skoraj polovico ljudi kljub neverjetnim zavajanjem največjih medijev. Rezultat referendumov je pokazal, da bomo zmagali na zakonodajnih referendumih, če bo vlada sprejela sporne zakone, saj bomo imeli še dodaten čas za osveščanje ljudi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju